
Persbericht over een afgerond project
Voor organistaties die projectmatig werken – zoals in de civiele techniek – is het belangrijk om over deze opdrachten te communiceren. Waarom? Omdat je zo in het vizier blijft van potentiële opdrachtgevers én omdat er door deze aanpak on- en offline veel ‘referenties’ te vinden zijn van jouw projecten. Dat wekt vertrouwen.
Voor Griekspoor hebben we een persbericht geschreven over de afronding van een van hun projecten: 9 bruggen in Haarlemmermeer zijn duurzaam vernieuwd. Met de verzending van dit bericht naar media die schrijven over lokaal nieuws en media die schrijven over bouw en civiele techniek, hebben wij de nog niet actief zoekende klant bereikt.
Resultaten
De doelgroep van Griekspoor? Ondernemers binnen de bouwbranche, beleidsbepalers, opdrachtgevers, projectontwikkelaars, ontwerpers, adviseurs, financiers, toeleveranciers en verder iedereen die met uitvoering te maken heeft. Met publicaties op o.a. NVDO en Bouw en Uitvoering en verhalen in Houtwereld en Nieuwsblad Haarlemmermeer is deze doelgroep bereikt.
De volgende titels hebben het verhaal opgepakt: